27 Mart 2015 Cuma

Yok zerre teselli...



    Kendi kitaplığımdan bir kitap demek isterdim ama,malesef ki değil.Daha doğrusu çokta kitap düşkünü değilim.İsmi dikkatimi çekmeli.Evet bu kitap gibi belki de.Özellikle deneme tarzı olan kitaplar dikkatimi çeker.Tabi buda abimin kitaplığından.Onun malı benim malım diyerekten dikkatimi çeken bu kitabı raftan aldım. :)O psikolojiyle mi bilmiyorum ama,iyiki o parmaklarım almış bu kitabı.

   Yusuf Özkan ÖZBURUN'un olan bu kitap gerçekten teselli arayanlar için bir çıkış kapısı diyebilirim.Kitabı özetlemek isterdim ama o kısmıda size bırakmalıyım sanırım. :) Sadece şunu dile getirmek istiyorum,kitap içinde dikkatimi çeken,çoğunu not aldığım cümleler oldu.En beğendiğimi paylaşmak isterim.''Yok zerre teselli;ne gülüşten,ne bakıştan.''der noktayı koyar,okumanızı tavsiye ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder